Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

HOT CHOCOLATE KAI KEIK–ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ !!!!

SP_BLOG_RecipeCard_HotChocolatebyKylie
101_1870NN
Ένας υπέροχος συνδυασμός καυτής σοκολάτας  και υπέροχου κέικ!!!!Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ τα marshmallows  στο ρόφημα , όχι για κανένα άλλο λόγο, απλά …μειώνω υποτίθεται τις θερμίδες!!!!
Το κέικ αυτό, το φτιάχνει η φίλη μου η Σταυρούλα,και κάθε φορά που το πετυχαίνω σπίτι της…το τσακίζω!!!! Η δόση είναι για  αρκετά μεγάλη φόρμα, η για 2 μικρότερες όπως έφτιαξα εγώ σήμερα!!!
Υλικά
5 αυγά
ξύσμα ενός λεμονιού
1 πακετάκι βιτάμ-λιωμένο
2 ποτήρια (μετρίου μεγέθους) –ζάχαρη
1  και μισό κυπελάκι γιαούρτι   2 % –στραγγιστό
1 πακέτο 500 γρ. farin up
1 φακελάκι νιφάδες σοκολάτας (100 γρ)

Βάζουμε τα αυγά και το ξύσμα στο μίξερ, και αφήνουμε να κτυπηθούν  για 10 λεπτά.
Προσθέτουμε την ζάχαρη, το βιταμ ,το γιαούρτι, τις νιφάδες  ,και τέλος το αλεύρι.
Γεμίζουμε μία μεγάλη ,βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα, ή δύο μικρότερες
101_1857
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο , στους 180 για  45-50 λεπτά!!.
101_1860GGG
Από τα αγαπημένα μου κέικ, ελπίζω να γίνει και δικό σας!!!
101_1867GGGG

32 σχόλια:

spoon_n_love είπε...

Πολύ αγαπημένο κέικ ...έρχομαι για καφεδάκι

ιρινι είπε...

nadia, Σήμερα κερνάω σοκολάτα που ειναι ηδη ετοιμη!!!χαχα!!!
Καλό Σ/Κ!!!

Εφη είπε...

Κερνιέμαι γιατί δεν μπορώ να του αντισταθώ!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Vita είπε...

Ριρή μου εγώ ένα καφεδάκι κι ενα μικρό, σαν λουκούμι κομματάκι κέικ.Δεν με παίρνει για παραπάνω.Κλαψ κλαψ...

.. είπε...

πρόλαβα!!!!ένα μικρό μικρό κομμάτι παρακαλώ....και λίγη καυτή σοκολάτα!!!!!χιχι καλό Σ/Κ!!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Ζεστή σοκολάτα: Το τέλειο θερμαντικό, για το κρύο που ξανάρχεται!
Το θέλω!!

manousina είπε...

Την σοκολάτα θέλω!!!!! Με τέτοιο κρύο (όχι ότι δεν μπορώ να την πιώ με άλλο καιρό) χρειάζεται ένα ζεστό ρόφημα (σιγά μην πιούμε τσάι...)

lourdi lourdaki είπε...

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩΩΩΩ!!
ΤΟ ΚΕΙΚ...ΚΟΛΑΣΗ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ Σ/Κ!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ λαχταριστο το κεικ σου, μηπως μπορεις τα υλικα να τα δωςεις σε γρ η σε κουπες μεζουρα?ευχαριστω

ιρινι είπε...

Εφη, Καλό Σ/Κ !!!!!!!!!
Φιλιά!!!

ιρινι είπε...

Vita, μήπως το καφεδάκι να το πιούμε παρεούλα???Πότε θα κατέβης????????
Σου υπόσχομαι μόνο καφέ,, ουτε που θα σε βάλω σε πειρασμό να δοκιμάσης κάτι!!χαχαχα!!!Περιμένω ...!!!!

ιρινι είπε...

irida , μόλις τέλειωσα την δεύτερη κούπα σοκολάτας!!!!δεν μπορείς να φανταστείς γεύση!!!!!
Φιλάκια!!!!

ιρινι είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ, Φτιάξε την σοκολάτα, πάρε και ενα κομάτι κείκ..και απόλαυσε το ΣαββατοΚύριακο που ερχεται!!!!!

ιρινι είπε...

manousina, Εγώ manousina μου, που ειμαι επιρεπής στην σοκολάτα,την πίνω παντός καιρού!!!Ιδιαιτερα τώρα ομως, δίπλα στο τζάκι,....μια απόλαυση!!!!
Καλό Σ/Κ !!!!!!!

ιρινι είπε...

lourdi lourdaki, Εσύ να πιής το τσάι σου να αναρώσης, για να σε δώ κιόλας!!!Θα πάμε κάπου ,που ξέρω οτι φτιάχνουν ωραία σοκολάτα(στην Χάνδακος) και θα την απολαύσουμε!!!!
Φιλάκια!!!!

ιρινι είπε...

Ανώνυμος, πολύ ευχαρίστως ,σου δίνω γραμμάρια ...
λοιπόν το αλεύρι ειναι 500 γρ,
το γιαούρτι ειναι 300 γρ., η ζάχαρη 380 γρ., και το βιτάμ 250 γρ. ...
Αν το μείγμα σου φανεί πολύ πηχτό, πρόσθεσε λίγο γάλα (5-6 κουταλιές σούπας)
Ελπίζω να βοήθησα!!!
Καλό Σ/Κ!!!

kiki είπε...

Αχ...Ποιος μπορει να πει οχι σε μια ζεστη σοκολατα και ένα κομμάτι κέικ;

dhmhtra είπε...

Καλημέρα ...από τα χιονισμένα Γρεβενά!
Σάββατο πρωί...με ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα και ένα κομμάτι φρέσκο κέικ! Απόλαυση!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πέρασα να σε γνωρίσω και ..λάτρεψα πρώτα τον Τόμυ σου και μετά το κέικ.Τι κουκλος είναι αυτός..Είναι γνωστή η τρέλλα μου με τα κέικ, κάνω τουλάχιστο 2-3 την εβδομάδα γιατί ..τα κερνάω , τα χαρίζω ( έχω και εγγόνια) Πριν λίγο έκανα περγαμόντυο γλυκό και δεν άντεξα την υπέροχη μυρωδιά και έφτιαξα ένα με αυτό.Χάρηκα που σε βρήκα.

Pansofix είπε...

αχ τι μου κανεις...καφες και κεικ δεν αντιστεκομαι για κανενα λογο!!!

SpIrToKoYto είπε...

αν είχα δει νωρίτερα το κέικ συμπεθέρα θα το απολάμβανα τώρα με σοκολατίτσα στο τζακάκι...δεν πειράζει...κι αύριο μέρα είναι...
φιλιά πολλά πολλά και να μου φιλήσεις τον μικρούλη μου γαμπρό...ελπίζω να συνήλθε το γλυκούλι μου...ο δικός μου ήταν 3 μέρες ξερός με το εμβόλιο...
η νύφούλα σου..τριαλαλι τριαλαλό..ούτε που κατάλαβε τίποτα...
καλη Κυριακή..-:))

ιρινι είπε...

kiki, εγώ πάντως δεν μπορώ να πώ οχι, ειμαι τελικά ...αδύναμος χαρακτήρας!!!!
Φιλιά!!!

ιρινι είπε...

dhmhtra, πόσο ζηλεύω με το χιόνι!!!!Εκεί πραγματικά θα ειναι η σοκολάτα ...ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!
Χαιρετίσματα στα χιονισμένα Γρεβενά!!!

ιρινι είπε...

Αχτίδα μου, εγώ σε γνωρίζω μέσα απο τις συνταγές σου γιατί σε ..ακολουθώ και θαυμάζω τις νοστιμιές σου!!!Τα κείκ τα αγαπώ και εγώ, αλλά τώρα λόγω διαίτης ..τα εχω στερηθεί!!Τα φτιάχνω ομως ..για τους άλλους!!!
Ο Τομμυ ειναι η λατρεία μας, ειναι κουκλί και ειναι..λογοδοσμένος!!!
Σε φιλώ!!!

ιρινι είπε...

Pansofix, ,,, ενα κοματάκι να το φάς καλή μου, δεν πειράζει(ετσι λέω και στον ευατό μου, οταν δεν μπορώ να αντισταθώ)!!!!
Καλό βράδυ!!!

ιρινι είπε...

SpIrToKoYto, εντάξει ειναι ο γαμπρός σου συμπεθέρα, στον προσέχω, μην ανυσηχείς!!!Ο καυμενούλης ειναι ευαίσθητος με τις αλλεργίες και πολλές φορές το εμβόλιο του δημιουργεί πρόβλημα!!!Αλλά και το δικό σου ,βλέπω το ιδιο πρόβλημα!!!
Η μικρή δεν καταλαβαίνει , ε! Το χρυσούλι μου!!!Φίλησε μου τα!!!!
Καλό βράδυ!!!

mia maria είπε...

Τι καλύτερο για τό κρύο από ζεστή σοκολάτα και φρεσκοψημένο κέικ!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Και σοκολάτα και λαχταριστό κεκάκι??
Σπέσιαλ κέρασμα σήμερα!!!
Καλή βδομάδα!

My Little Expat Kitchen είπε...

Πρώτη φορά επισκέπτομαι το μπλογκ σου Ριρή και πρώτη πρώτη συνταγή βλέπω ζεστή σοκολάτα και κεικ! Δεν μπορούσα να αντισταθώ και έπρεπε να σου πω πόσο νόστιμο φαίνεται.
Πρόσεξα επίσης ότι είχες και γενέθλια επομένως... να τα εκατοστήσεις!
Μάγδα

ιρινι είπε...

mia mari, λαχταριστός συνδυασμός Μαρία μου!!!
καλό απόγευμα!!

ιρινι είπε...

ΕΛΕΝΑ, ελπίζω να κεράστηκες, εγώ του εδωσα και κατάλαβε!!!!
Φιλιά!!

ιρινι είπε...

My little expat kitchen, καλώς ορισες, χαίρομαι που βρεθήκαμε!!!Σου εστειλα mail!!!
Φιλάκια!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ