Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΦΟΚΑΤΣΑ ΓΕΜΙΣΤΗ ΜΕ ΜΟZZARELLA ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑ

Νοστιμότατη ,είτε την φας σκέτη , είτε γεμιστή όπως την έκανα σήμερα , που δεν είχα όρεξη για φαγητό, αλλά για κάτι πιο ελαφρύ...

Υλικά
15 γρ, φρέσκια μαγιά , η 1 φακελάκι ξερή
1 κουταλάκι ζάχαρη
1 φλιτζάνι ζεστό νερό (μέχρι 40 βαθμούς)
3 1/4 φλυτζ. σκληρό αλεύρι
1 κουταλάκι ψιλό αλάτι
1/3 φλυτζ. ελαιόλαδο
1 κουταλάκι χοντρό αλάτι
λίγο φρέσκο δεντρολίβανο και λίγο θυμάρι.
1 μπαλάκι mozzarella
1 ντομάτα σε ροδέλες
ρόκα

Βάζουμε την μαγιά μαζί με την ζάχαρη σε ένα μπολ και προσθέτουμε το μισό από το νερό.
Αφήνουμε σκεπασμένο για 10 λεπτά.
Κοσκινίζουμε το αλεύρι σε ένα μεγάλο βαθύ μπολ, και προσθέτουμε το ψιλό αλάτι, το μείγμα της μαγιάς, το μισό λάδι, και το υπόλοιπο ζεστό νερό για να ετοιμάσουμε μια μαλακή εύπλαστη ζύμη.Αφήνουμε να φουσκώσει.
Αφού φουσκώσει η ζύμη, περίπου μετά από μία ώρα, την μεταφέρουμε σε ελαφρώς αλευρωμένη επιφάνεια  και την ζυμώνουμε για 2-3 λεπτά.

Απλώνουμε την ζύμη με τα χέρια σε ένα ταψί λαδωμένο και στρωμένο με χαρτί φούρνου, δίνοντας σχήμα κυκλικό, 30 εκ. περίπου διάμετρος, και πάχος 1 εκ. Με τα δάκτυλα μας δημιουργούμε λακουβίτσες  στην επιφάνεια, βουρτσίζουμε με πινέλο το υπόλοιπο λάδι ρίχνουμε το χοντρό αλάτ,και σκορπάμε λίγο φρέσκο δεντρολίβανο και θυμάρι.


Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 200 βαθμούς για 20 λεπτά.


Όταν κρυώσει (λίγο) την ανοίγω στη μέση , βάζω το τυρί σε φέτες  και από πάνω την ντομάτα, αν έχω ρόκα είναι καλύτερα, διαφορετικά ότι πράσινο σαλατικό έχω στο ψυγείο μου.
Ζεστή η φοκάτσα, λιώνει ελαφρά η mozzarella  και ειναι΄γευστικότατη!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 σχόλια:

manousina είπε...

Aγαπάω πολύ όλα τα είδη ψωμιού και τούτο το νόστιμο το έχω φάει στην Ιταλία και ήταν πολύ καλό

eva είπε...

Θα συμφωνήσω με την Μανουσίνα!!!
Σου πέτυχε!!!
Πολύ μου αρέσει!
Φιλάκια Ριρή μου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.. λες να ήρθε η ώρα του??? δεν ειν'κακό...

φιλιάαααααααα!!

kiki είπε...

Να είχα 2 κομμάτια!!! Μ΄αρεσουν τα ψωμιάαα!

Vita είπε...

΄Μου αρέσουν όλα τα συστατικά.Σίγουρα θα μου αρέσει κι ο συνδυασμός

Jenny είπε...

Τέλειο φαίνεται riri!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ