Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΡΥΖΟΓΑΛΟ !!! all time classic!!

101_0117_thumb

Αγαπημένο μου επιδόρπιο, τρώγεται όλες τις εποχές, ζεστό ή κρύο, πάντα το ίδιο νόστιμο!!

θα ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ

4 κουταλιές σούπας ρύζι γλασε
1 κούπα τσαγιού νερό
4 κούπες γάλα πλήρες
½ κούπα ζάχαρη
2 κουταλιές σούπας κορν φλάουρ
Βανίλια
Κανέλα

 

1.  Πλένουμε το ρύζι και το βράζουμε με το νερό για 10 λεπτά

2. Ρίχνουμε τις 3½ κούπες γάλα στο ρύζι και το αφήνουμε να σιγοβράσει για 15 λεπτά ανακατεύοντας συχνά.

3. Ρίχνουμε τη ζάχαρη στο ρύζι.

4. Διαλύουμε το κορν φλάουρ με το υπόλοιπο γάλα και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα.

5. Βράζουμε το ρυζόγαλο για ακόμη 10 -15 λεπτά ανακατεύοντας συνέχεια μέχρι να πήξει.

 

6. Τραβάμε την κατσαρόλα από τη φωτιά ρίχνουμε τη βανίλια και ανακατεύουμε για λίγο.

7. Σερβίρουμε σε 5-6 μπολ και το πασπαλίζουμε με κανέλα. Τρώγεται ζεστό ή κρύο.

 

σημ, Η συνταγή είναι από τον ΕΥΤΥΧΗ!!!

4 σχόλια:

Pansofix είπε...

Το λατρεύω το ρυζόγαλο...από παιδάκι η γιαγιά μου μου έφτιαχνε με μπόλικη κανέλα...η μυρωδιά του είναι απο τις πιο γνωριμες μυρωδιές-αναμνησεις των παιδικών μου χρόνων!

Vita είπε...

Και ζεστό και κρύο αγαπημένο και κλασικό! Το αγαπημένο του συζύγου μου.
Ριρή μου χαθήκαμε, αλλά παρακολουθώ τις προόδους σου. Φιλιά!

Ειρήνη Ε. είπε...

Απο τα γλυκά...φαγάκια, που γευόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια. Ρυζόγαλο, νόστιμο και θρεπτικό. Μου αρέσει να φτιάχνω σχέδια με την κανέλλα από πάνω, όπως έμαθα από την μητέρα και τη θεία μου.
Καλό σου βράδυ.

συνταγές είπε...

απλά φανταστικό@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ