Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ΚΕΙΚ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

101_1536n
Απλό, γευστικό κέικ για όλες τις ώρες!!!!
Συνταγή  παλιά, δοσμένη από μια καλή νοικοκυρά, φημισμένη για τα γλυκά της !!!!
Υλικά
5 αυγά
1 ποτήρι γιαούρτι
2 ποτήρια ζάχαρη ( εγώ βάζω πάντα 1 1/2 ποτήρι)
1 βιτάμ
1 φακελάκι bakin powder
ξύσμα ενός πορτοκαλιού
3 ποτήρια αλεύρι ΑΡΙΣΤΟΝ-μαλακό
Θα χτυπήσουμε καλά το βιτάμ, προσθέτουμε την ζάχαρη και τα αυγά, ένα-ένα, το γιαούρτι ,το ξύσμα και τέλος το αλεύρι κοσκινισμένο με το μπέικιν.
θα ψήσουμε στους 180, προθερμασμένος φούρνος, 45-50 λεπτά , θα τσεκάρουμε με οδοντογλυφίδα!!!
Ανακάλυψα σήμερα μία ωραία μακρόστενη φόρμα για κέικ που αυξομειώνεται, από 15 εκ – 35 εκ.
101_1525101_1527
Φυσικά την αγόρασα, και δοκίμασα σήμερα να ψήσω το κέικ μου στην καινούργια φόρμα.Χάρμα ψήσιμο, καλή αγορά έκανα,μου άρεσε που έβαλα το μείγμα μου μέσα στην φόρμα ,και μετά την προσάρμοσα στο επιθυμητό μέγεθος!!!
Το κέικ γιαουρτιού είναι για μεγάλη φόρμα ,και έτσι αφού γέμισα την μακρόστενη , το μείγμα που περίσσεψε το έριξα σε μια μικρή 15 αρα φόρμα(πολύ χρήσιμη κι αυτή, την χρησιμοποιώ πάντα όταν μου περισσεύει μίγμα και φτιάχνω μικρά κέικ!!!
101_1532101_1533

Βάζω το κείκ, βάλτε τον καφέ!!!!!!

17 σχόλια:

Εφη είπε...

Δεν αμφιβάλλω ότι έγινε όνειρο!!! Ετσι μου'ρχεται να βουτήξω στην οθόνη τώρα, πίνω το καφεδάκι μου σκέτο αυτή τη στιγμή...κλαψ!

Φόρμα μακρόστενη ...που αυξομειώνεται?????????????Εγώ γιατί δεν το έχω πάρει χαμπάρι, οέο????

gwgw είπε...

Ετοιμος ο καφες...γρηγορα το κεικ..ειναι πολυ λαχταριστο και πολυ νοστιμο το ξερω,και μαλιστα εχω παρα πολυ καιρο να το φτιαξω..μπραβο σου!!!
Καλο βραδι!!!

ιρινι είπε...

Εφη, αμ εγώ που την ειδα την φόρμα και την βούτηξα αμέσως????που ητανε τόσο καιρό??? Α , ξέχασα να πω ειναι
Dr.Oetker η φόρμα!!!
Φιλάκια!!!!

ιρινι είπε...

gwgoyla, Αντε τώρα που στο θύμησα να το φτιάξης!!!!!κΑΛΌ βΡΆΔΥ!!!!

mari beika είπε...

Ριρή μου, πολλά γλυκά δεν φτιάχνεις τελευταία; θα παχύνουμε!!!
Μ' αρέσει που παραπονιέμαι, η γλυκατζού!!
Να το είχα εδώ μπροστά το κέικ, δεν θα έμενε ψίχουλο!!
Φιλιά
Καλό βράδυ.

Afroditi Dionysopoulou είπε...

έμεινε τίποτα ; χμμμ... για καλό και για κακό , θα πάρω τώρα 2-3 κομμάτια για τον πρωινό καφέ μου!!! μπράβο σου Ριράκι φιλιά :-)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Τώρα που το είδα, θυμήθηκα ένα βιβλιαράκι της ΜΕΒΓΑΛ ή της ΑΓΝΟ, με συνταγές γιαουρτιού, πυ πρέπει να είναι "κάπου" στο σπίτι.
Μέχρι να το βρω, θα ακολουθήσω την δική σου, που φαίνεται άψογη!
Καλό βράδυ!

Μarion, είπε...

Καλά Ριρή μου η φόρμα του κέϊκ τέλειο γκατζετάκι :))
Πολύ μου άρεσε.
Και το περιεχόμενο βέβαια δεν πάει πίσω.. Μοσχομύρισε το κεκάκι σου.
Καλό βράδυ

Αγγελικη Ν είπε...

Τέλειο το γιαουρτο-κέικ σου!
(και το γκατζετάκι επίσης!)

Λατρεύω τις συνταγές με το γιαούρτι και η δική σου δείχνει υπέροχη!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Οτι συνταγή έχεις από παλιά νοικοκυρά, είναι σίγουρα χιλιοδοκιμασμένη και νοστιμότατη!!
Υπέροχο φαίνεται το κεκάκι!!!

ιρινι είπε...

ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ, Τι να κάνω βρε Μαράκι, γίνεται να μην φτιάχνω κάτι στην οικογένεια???Το κακό ειναι βέβαια οτι παρασύρομαι κι εγώ...!!!
Καλό βράδυ!!!

ιρινι είπε...

Afroditi, ναι-ναι εχει μείνει, σου φυλάω την μεριδούλα σου!!!
Καλό βράδυ!!

ιρινι είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ, να το φτιάξης, δοκιμασμένη συνταγή, χωρις πολλά-πολλά, αλλα ευγεστο και αφράτο!!!
Καλό βράδυ!

ιρινι είπε...

Marion, μα είδες τι ωραία φορμίτσα βρήκα!!!!την χάρηκα πολύ!!!!
Φιλάκια -Καλό Βράδυ!!!

ιρινι είπε...

Αγγελική Ν, οντως ειναι απο τα καλά γιαουρτο-κέικ, το αγαπάμε πολύ ,ολη η οικογένεια΄, και το φτιάχνουμε πολύ συχνά!!
Καλό Βράδυ!!

ιρινι είπε...

ΕΛΕΝΑ, Οπως το λές, δοκιμασμένες συνταγές απο παλιές νοικοκυρές, το καλύτερο μου!!
Καλό Βράδυ!!!

Unknown είπε...

αυτή είναι μια από τις αγαπημένες συνταγές της γιαγιάς μου

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ