Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ..ΖΥΜΕΣ ..ΨΩΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΓΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ

101_0795101_0804
Για το βιβλίο της Κικής μας  ο λόγος!!!…
Ένα καταπληκτικό βιβλίο, που από την πρώτη στιγμή που ήρθε στα χέρια μου, με εντυπωσίασε, με παρακίνησε να δοκιμάσω τις συνταγές της Κικής, και με ικανοποίησε απόλυτα.
Η ζύμη είναι ..ένα μυστήριο. Οι περισσότερες από σας ,είστε .έμπειρες μαγείρισσες και την ζύμη την παίζετε στα δάκτυλα σας…Θυμηθείτε όμως ,την πρώτη φορά πού πλάσατε τσουρέκι, που ζυμώσατε ψωμί.που δεν ξέρατε πότε είναι έτοιμη η ζύμη, θέλει κι ‘άλλο αλεύρι άραγε  κτλ…Οι συνταγές της Κικής  είναι ολοκληρωμένες, γευστικότατες και πάνω απ΄ολα .. δοκιμασμένες!!
Δεν  τις έχω φτιάξει όλες ακόμα ,αλλά τα Ζακυνθινά παξιμάδια π.χ, που είχα δοκιμάσει και στο παρελθόν χωρίς επιτυχία να φτιάξω, μου έγιναν τέλεια!!!Τα ψωμιά , πλην  αυτό με την κολοκύθα, τα έχουμε γευτεί όλα!!!’
101_0802101_0803101_0804101_0805

Θα μου πείτε ..που κολλάνε τα αυγά τα τηγανητά…
Λοιπόν , τα αυγά τα τηγανητά είναι το αγαπημένο μου φαγητό!!!Σταθερή στην αγάπη μου αυτή, από τότε που ήμουν μικρό παιδί, και η μητέρα μου τα έψηνε με βούτυρο, συνεχίζει μέχρι σήμερα μετά από τόσα πιάτα που έχω δοκιμάσει, να αποτελεί την πρώτη μου επιλογή !!!!
Σήμερα λοιπόν απόλαυσα τα αβγουλάκια μου με ζεστό ψωμάκι από το βιβλίο της Κικής, σαλάτα ανάμεικτη και φρέσκια μυζήθρα!!!
101_0773101_0782101_07902408500288_9b21fb5799
Τόσο απλά, τόσο γευστικά!!!!!!!!!

13 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Nομίζω πως πείνασα!!!....

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Τα δοκίμασα σχεδόν όλα τα ψωμιά του βιβλίου και τώρα τα ξανακάνω.
Να πω και την αμαρτία μου;
Έβαλα τις αναλογίες που γράφει και στον αρτοπαρασκευαστή.
Αν εξαιρέσεις το κυβικό σχήμα, πολύ καλά έγιναν!
Πρωτοτυπία βλέπω, αυγά μάτια!
Τέλεια!!

ιρινι είπε...

μπλεγμένο κουβάρι, Εχω απ΄ολα, ακόμα ειναι στρωμένο το τραπέζι, ελα!!!

ιρινι είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ,
τον αρτοπαρασκευαστή τον χρησιμοποιώ και εγώ πολύ, αλλά οταν δεν έχω πολύ χρόνο!!Επειδή απολαμβάνω την διαδικασία του ζυμώματος, προτιμώ να ζυμώνω στο χέρι!
Οσο για την πρωτοτυπία του γεύματος,δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ αγαπάω τα αυγά!!

mari beika είπε...

Εσύ είσαι δικιά μου παιδί μου!! το ίδιο πάθος έχω κι εγώ με τα αυγά, θα μπορούσα να τρώω κάθε μέρα αυγά τηγανητά και πατάτες με αυγά και ούτω καθεξής.

KANTHAR0S είπε...

Τα αυγά είναι μια παρεξηγημένη τροφή. Περιέχουν φουλ πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και είναι ιδανική τροφή μετά από γυμναστική.

Κι εμένα μου αρέσουν τα τηγανητά αυγά. Απλά και λιτά όπως τα παρουσίασες στην ανάρτηση αλλά και μπομπέ όπως γράφω παρακάτω.

Πετάς κανά δυο λουκάνικα στο τηγάνι, τριμμένη φέτα, ντοματούλα φρέσκια, φρεσκοκομμένα μυρωδικά, 3-4 αυγά αχτύπητα και είσαι πασάς. Καρφώνεις και μια φετούμπα ψωμί από το βιβλίο και είσαι πάνοπλος για μάχη.

Πείνασα τώρα. Καλή μου όρεξη.

manousina είπε...

Ανυπομωνώ να πάρω το βιβλίο στα χέρια μου.....

donkey and the carrot είπε...

agapame mikri kouzina! ta auga matia einai the best fast food ever!

ιρινι είπε...

ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ, οταν με το καλό θάρθης, θα τα τσακίζουμε....

ιρινι είπε...

KANTHAROS, πολύ δελεαστική η πρόταση με το λουκάνικο και τα υπόλοιπα, αλλά και η χοληστερίνη???,πάντως χόρτασα με την περιγραφή σου!!!

ιρινι είπε...

manousina, θα το ευχαριστηθής ..ειμαι σίγουρη!!!

ιρινι είπε...

donkey and the carrot, α!!πολύ ωραία, χαίρομαι που κι εσύ θεωρείς top τα αυγουλάκια!!!

Penelope είπε...

Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη με την επιλογή σου Ειρήνη μου. Κι' εγώ χθες αυγά τηγανιτά με τυράκι και φρέσκο ψωμάκι έφαγα για μεσημεριανό, γιατί δεν είχα διάθεση για τίποτε μετά απο μια άκρως κοπιαστική και πεζοπορούσα μέρα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ