Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ΛΕΜΟΝΑΤΟ ΓΑΡΙΔΟΠΙΛΑΦΟ

101_0682
Εγώ  δεν νηστεύω.. Νηστεύουν όμως οι υπόλοιποι της οικογένειας!!!
Και για ένα  περίεργο λόγο, την νηστεία την εννοούν  μόνο με θαλασσινά!!! (τα δροσερά φασολάκια που έψησα χθες ας πούμε..δεν τα τίμησαν ιδιαίτερα)
Έχουν περάσει αυτές τις μέρες από τα χέρια μου γαρίδες,σουπιές και χταποδάκια σε όλες  τους τις εκδοχές !!
Σήμερα είχε ΞΑΝΑ σειρά το γαριδοπίλαφο!!!
Υλικά
750 γρ γαρίδες  μεσαίου μεγέθους
3 κούπες ρύζι ( το αμερικάνικο)
1 κρεμμύδι ξερό
1/2 πράσινη πιπεριά
1/2 κόκκινη πιπεριά
1/2 καρότο
λίγο φινόκιο
λίγο λάδι για το σοτάρισμα
6 κούπες ζωμό (από τις γαρίδες)
1 κουταλιά ψιλοκομμένο μαϊντανός
αλάτι και φρεσκοτριμένο πιπέρι
1 λεμόνι

Βράζουμε τις γαρίδες για 7-8 λεπτά, σε νερό που έχουμε αλατίσει και έχουμε ρίξει μισή κούπα λεμόνι.Τις  σουρώνουμε και κρατάμε τον ζωμό (θα χρειαστούμε  6 κούπες).Τις καθαρίζουμε και τις αφήνουμε στην άκρη.
101_0679
Βάζουμε στην κατσαρόλα το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι ψιλ/νο, το φινόκιο και τα υπόλοιπα λαχανικά  κομμένα σε μικρά κομμάτια. Ρίχνουμε τις γαρίδες και το ρύζι,ανακατεύουμε  και προσθέτουμε το ζωμό από τις γαρίδες. Αλατίζουμε με προσοχή ( ο ζωμός είναι ήδη αλατισμένος), χαμηλώνουμε την θερμοκρασία στο μισό, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και βράζουμε για 18-20 λεπτά.
101_0680101_0682101_0684101_0686
Λίγο πριν κατεβάσουμε την κατσαρόλα από την φωτιά, ρίχνουμε μες στο ρύζι τον ψιλοκομμένο μαϊντανό και ανακατεύουμε.
σερβίρουμε με φρεσκοτριμενο πιπέρι και λεμόνι!!!
Απλό, λιτό και ..γρήγορο!!!

101_0689

19 σχόλια:

Εφη είπε...

Λεμονάτο και αρωματικότατο το βρίσκω και σημειώνεται και για εμάς!
Καλό απόγευμα!

manousina είπε...

Πολύ επιτυχημένη η προσθήκη του φινόκιο!!! Νοστιμότατο πρέπει να έγινε, τους κταλαβαίνω γιατί δεν προτίμησαν τα φασολάκια... Φιλιά

Σοφία Ζ. είπε...

Πολύ καλό το λεμονάτο γαριδοπίλαφο! Θα δοκιμαστεί!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κάπως έτσι εννοούν την νηστεία και οι δικοί μου χα χα χαα!!!
Πάντως δεν έχουν και πολύ άδικο, τα θαλασσινά δίνουν τα πιο νόστιμα πιάτα!!!

Ξανθή είπε...

Χρώματα κι αρώματα!!!
Καλό Πάσχα!!

Vita είπε...

Αντιθέτως στο δικό μου σπίτι νηστεύω μόνο εγώ. Ωραία γαριδοπίλαφο!

mari beika είπε...

Μου αρέσουν αυτά τα φαγητά, δεν νιώθεις ότι νηστεύεις.
Φιλιά

My Little Expat Kitchen είπε...

Τί ωραίο πιάτο Ριρή! Δεν έχω φτιάξει έτσι ποτέ τις γαρίδες. Πολύ ωραία ιδέα!
Μάγδα

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

λεμονάκι ε; βάλε μεριδούλα!!!!!

Unknown είπε...

Λαχταριστό το πιάτο σου...

Marina είπε...

Αυτό το φαγητό το είχα στο μυαλό μου μόνο κόκκινο, με ντοματούλα, και έτσι το μαγείρευα. Τωρα όμως θα το κάνω έτσι...Για να δούμε θα το φάνε ή θα μου κάνουν ναζάκια σαν τους δικούς σου;;;

Giorgos Varvakis είπε...

Μου αρέσουν όλα τα ρύζια με θαλασσινά!!!
Θαυμάσιο το φαγητό σου Ριρή μου!
Φιλιά
Καλημέρα

Kitchen Stories είπε...

Νόστιμο, "θαλασσινό" ριζότο!
Μμμμ! Σου πέτυχε, Ριρή.

Φιλιά σου πολλά

georgiaxara είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ!!
ΦΙΛΙΑ!!

mia maria είπε...

Ούτε εγώ νηστεύω αλλά τέτοιο φαγάκι θα το έτρωγα οπωσδήποτε! Λεμονάτο δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ! Ωραία ιδέα!

kiki είπε...

Ό,τι πρέπει για τη βδομάδα που έρχεται!

SpIrToKoYto είπε...

βρε συμπεθέρα μου...ούτε συννενοημένες να είμασταν..κι εγώ γαρίδες έκανα σήμερα,αλλά το κλασσικό γαριδογιούβετσο...
αλλά επειδή η εβδομάδα είναι Μεγάλη,θα δοκιμάσω και το δικό σου...
πολλά φιλιά και ευχές κι από δω...-:))

Lila Xagorari είπε...

Καλή Ανάσταση στις καρδιές και στο Πνεύμα μας! Υγεία κι ευτυχία!

Ανώνυμος είπε...

αυτή η συνταγή πρέπει να είναι τέλεια.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ