Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

TO BLOG or not ????

blogging
Ελαβα πρόσκληση από big mama  και Lourdi, να πω την ‘άποψη μου για αυτά που μου αρέσουν ή  δεν μου αρέσουν στο bloging.
Την ‘αποψη μου ήδη την έχω εκφράσει σε προηγούμενα σχόλια  σχετικά με το θέμα, αλλά θα επαναλάβω σε γενικές γραμμές…

Έκανα στα 55 μου καινούργιες φίλες!!! Κάποτε ευελπιστώ να τις γνωρίσω από κοντά όλες!!!!
Έμαθα τόσα πολλά νέα  πράγματα σχετικά με το φαγητό από blog όλων των επιλεγμένων που έχω στην λίστα παρακολούθησης ,και τα διαβάζω καθημερινά!
Πίνω το πρωί το καφεδάκι μου μαζί σας ,άλλοτε μαθαίνοντας, άλλοτε γελώντας με τα αστεία σας, και χαλαρώνω.!
Μου αρέσει να διαβάζω τα σχόλια σας,  και τις αναρτήσεις σας!!Μέσα απ΄ αυτά  προσπαθώ  να πλάσω την εικόνα σας,τον χαρακτήρα σας και να δώσω εικόνα στις νέες φίλες ή φίλους μου.
Είμαι καλά μαζί σας!!!! (Για ένα ανεξήγητο λόγο  δεν έχω πονοκέφαλο-όταν ασχολούμαι με το Βlog!!….

Αυτό που παίρνω από το blogging είναι αρκετά δυνατό ,ώστε και αν υπάρχουν ενοχλήσεις.. τις προσπερνώ.
Διαβάζω και ασχολούμαι  μόνο αυτούς που σέβονται  τούς …κανόνες ευγένειας και ειλικρίνειας.
Τα άλλα … δεν με αγγίζουν…!(την λεκτική επαλήθευση βαριέμαι ,που δεν προσφέρει στην ουσία τίποτε)
Νά μαστε όλοι καλά !!!
ΣΗΜ..Όλοι έχετε σχεδόν απαντήσει στο θέμα… Θα ήθελα να έχουμε και την ‘αποψη του ΔΥΣΠΙΣΤΟΥ  και της VITA και φυσικά οποιος άλλος έχει την διάθεση,ας λάβη την πρόσκληση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ