Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Oταν οι bloggers παίζουν....

'Πρωί Κυριακής συνεφιασμένης, είπα να πιω τον καφέ μου και να ρίξω μια ματιά στα "γενόμενα"και βλέπω πρόσκληση σε παιγνίδι από την Vita http://cretangastronomy.blogspot.com/, , . Ενδίδω... με χαρά, αισθάνομαι σαν να μου παίρνουν συνέντευξη...επιτέλους κάποιος με  ανακάλυψε....Να σας πω 10 πράγματα πού αγαπώ.-αυτό είναι ...το παιγνίδι και πιστεύω
 ότι μέσα απ΄αυτο το παιγνίδι , θά μάθουμε λίγο περισσότερο όλους αυτούς τους φίλους  με τους οποίους "μιλάμε ", αλλά δεν γνωρίζουμε

Λοιπόν,
.Με κάλεσε η Vita  (  θα φάμε σήμερα  ,ή θα παίζουμε όλη μέρα)
και 10 πράγματα πού αγαπώ (δεν θα αναφερθώ στην οικογένεια μου - και τους φίλους μου ,είναι δεδομένο) είναι τα εξής
:

1. την μουσική  . (με τραγούδι ξυπνάω-με τραγούδι κοιμάμαι

2. Την  καλή γεύση

3. Την μυρωδιά της γης όταν πέση η πρώτη βροχή.

4. Να κατασκευάζω (φτιάχνω τσάντες και ράβω μόνη μου τα ρούχα μου http://ririfotiadi.blogspot.com/

5. Αγαπώ τους u2 ,και λατρεύω τον Bono.
6.Τις σοκολάτες
7.Την Χαρούλα (ΘΕΑ) Αλεξίου
8.τα επιτραπέζια παιγνίδια
9. το καινούργιο μου κινητό
10. ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ -ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΝΟΙΩΘΩ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!

2 σχόλια:

Kitchen Stories είπε...

Γεια σου Ειρήνη.
Καλωσόρισες στην blog-παρέα.
Πέρασα λίγο βιαστικά πριν και δεν σου άφησα μια καλή κουβέντα...
Χαίρομαι ιδιαίτερα που συναντηθήκαμε γιατί είμαστε και συμπατριώτισσες.
Και από όσα πρόλαβα να δω όλα είναι γλύκα! Συγχαρητήρια για την πολυτάλαντη προσωπικότητα σου.
Θα ξανάρθω για περισσότερο ψάξιμο...
Καλό Φθινόπωρο

ιρινι είπε...

Να σαι καλά, ευχαριστω για τα καλά σου λόγια.Μή χαθούμε ..συμπατριώτισες κι ολας..θα παρακολουθω και εγώ τις αναρτήσεις σου απο το "παράθυρο" της δικής μου κουζίνας.Σε ευχαριστώ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ!!!!!!

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU

βραβείο απο την ΜΑΡΙΑ-MARI PLATEAU
Ευχαριστώ Μαράκι!!!!!

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΥΛΙΚΩΝ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΤΑΨΙ